EN | عربی
صفحه اصلی دانشگاه | خانه

رئیس اداره: علی اکبر عباسی

امور پذيرش و ثبت نام   

 

  1. برنامه ریزی پذیرش دانشجویان جدیدالورود در هر سال
  2.       ارسال نمرات مهمان و انتقالی
  3.     درخواست نمرات دانشجويان جهت برابر سازي، ارسال به دانشکده ها ،کنترل آنها بعد از بازگشت ، وارد نمودن نمره و بایگانی
  4.     پیگیری و اقدام برای اجرای تصمیمات شورای آموزشي، تحصیلات تکمیلی، شورای موارد خاص دانشگاه و استانی، کمیته انضباطی(صدور احکام)
  5.      انجام امور پذیرش دانشجو در موارد متفرقه ( دکتری، انتقالی ها و دوره های آزاد و .... انجام مکاتبات لازم در این زمینه )
  6.   درخواست تاییدیه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ....،  دریافت تاییدیه های تحصیلی مقاطع قبلی و بررسی آنها
  7.    انجام اصلاحات مربوط به مشخصات سجلی و تحصیلی در سیستم آموزشي با هماهنگی مرکز رایانه خدمات آموزشی
  8.    دريافت و بررسی تسویه حساب های قطعی شده دانشجويان
  9.    پاسخگویی به مراجعین
  10.       انجام امور آموزشی در حوزه اداره متبوع، به تشخیص مدیر

 

 

امور نقل و انتقال- کارشناس: علی اکبرقنبردزفول

  1.    دریافت فرمهای مهمان و انتقال برای بررسی احراز شرایط 
  2.   آماده کردن پرونده های مهمان و انتقال رسیده و ارسال آنها به تفکیک رشته به دانشکده ها
  3.    دریافت فرمهای متقاضیان تغییر رشته دانشجویان همین دانشگاه و بررسی وضعیت آنها و آماده کردن پرونده های واجد شرایط و ارسال به دانشکده ها
  4.     پی گیری موضوع دریافت نتایج بررسی پرونده ها از دانشکده ها
  5.   دریافت نتایج بررسی پرونده های مهمان و انتقال دانشجویان این دانشگاه و در صورت لزوم، اقدام برای ایجاد ترم و تغییر وضعیت آنها
  6.       اعلام نتایج بررسی پرونده های مهمان و انتقال به دانشجویان متقاضی
  7.      رسیدگی به امور دانشجویان متقاضی مهمان که از تقاضای خود انصراف داده اند
  8.      انجام تسویه حساب دانشجویان مهمانی که که یک یا دو ترم در این دانشگاه تحصیل کرده و قصد بازگشت دارند. گرفتن کارنامه و انجام مراحل اداری آن ( تهیه نامه و تایپ و دبیرخانه ) و ارسال آنها به دانشگاههای مبداء
  9.       ارسال پرونده های دانشجویان دانشگاه لرستان که به سایر دانشگاههای کشور منتقل شده اند
  10. انجام امور آموزشی در حوزه اداره متبوع، به تشخیص مدیریت

امور مشمولین و نظام وظیفه- کارشناس: علیرضا کرمی

1- درج کلیه اطلاعات لازم در خصوص نظام وظیفه در سیستم آموزشي

2- صدور درخواستهای معافیت تحصیلی دانشجویان

3- پیگیری وصول تاییدیه معافیت تحصیلی

4- انجام مکاتبات لازم در رابطه با امور نظام وظیفه دانشجویان

5-  پاسخگویی به مراجعین
6- انجام امور آموزشی در حوزه اداره متبوع، به تشخیص مدیریت