اخبار

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی آزمون دکترا و ارشد برگزار شد

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

نشست تقویت برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه‌های آزمون دانشگاه لرستان برای برگزاری هرچه با کیفیت‌تر آزمون مقطع دکترا و کارشناسی ارشد سال 1402 به ریاست دکتر اسماعیل رک‌رک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور، با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و مدیران حوزه‌های آزمون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان در این نشست که روز دوشنبه، 8 اسفندماه در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان از مدیران و دست اندرکاران حوز‌ه‌های آزمون دانشگاه لرستان خواست دستورالعمل‌های برگزاری آزمون دکترا و ارشد به‌دقت رعایت شوند.

در این نشست، دکتر اسماعیل رک‌رک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور و دکتر امین طاهری گراوند، مدیر امور آموزشی دانشگاه لرستان، گزارشی از اقدامات و فعالیت های مقدماتی انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر آزمون دکترا و ارشد سال 1402 ارائه کردند.

همچنین، مدیران حوزه‌های آزمون دانشگاه لرستان نیز هر کدام دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری آزمون دکترا و ارشد، بیان کردند.

در این نشست، یوسف عباسی، مسئول حفاظت آزمون استان لرستان نیز نکات حفاظتی و مراقبتی آزمون را برای مدیران حوزه‌های آزمون تبیین کرد.

آزمون دکترا و کارشناسی ارشد سال 1402 در روزهای پنجشنبه و جمعه، 11 و 12 اسفندماه سال جاری در دو نوبت صبح عصر برگزار می‌شود.

نوبت‌های صبح و عصر روز پنجشنبه، مخصوص آزمون دکتراست.

در این روز (پنجشنبه)، در مجموع، تعداد 2887 نفر در حوزه‌های آزمون دانشگاه لرستان به رقابت می‌پردازند.

در روز جمعه نیز در دو نوبت صبح و عصر در مجموع، تعداد 6145 نفر برای آزمون کارشناسی ارشد در حوزه‌های آزمون دانشگاه لرستان به رقابت خواهند پرداخت.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۲
۳۴۴ بازدید