اخبار

معاون آموزشی دانشگاه لرستان: طرح ضیافت اندیشه در راستای به‌روزرسانی معرفت و بینش در طرف درست تاریخ است

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در آیین افتتاح بیستمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان گفت: «طرح ضیافت اندیشه در راستای به‌روز رسانی معرفت و بینش، متناسب با مسائل روز جامعه و در طرف درست تاریخ است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر میر در این آیین که روز سه شنبه، 22 خردادماه سال جاری در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «معرفت و بینش هم متناسب با تغییرات جامعه و مسائل روز نیازمند به روزرسانی است؛ ضیافت اندیشه در این راستا برگزار می‌شود».

وی اظهار داشت: «طرف درست تاریخ همان است که مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ نظام سلطه که مدام در حال جنایت در فلسطین است در طرف باطل تاریخ است؛ طرح ضیافت اندیشه در راستای تقویت طرف درست تاریخ است».

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان افزود: «ما نیاز داریم نظام فکری و معرفتی خویش را مداوم به روزرسانی کنیم تا همواره بصیرت در جامعه تقویت و ترویج شود».

دکتر علی میر تصریح کرد: «آموزش علم باید همراه با ارتقای معنویت و اخلاق و ترویج تعالیم دینی باشد؛ طرح ضیافت اندیشه در همین راستاست».

گفتنی است بیستمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان، صبح روز سه شنبه، 22 خردادماه سال جاری در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان آغاز شد.

این طرح شامل برگزاری کارگاه های گوناگون گفتگومحور با مشارکت اساتید دانشگاه لرستان می شود.

طرح را دفتر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه لرستان وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان اجرا کرده است.

گفتنی است برای مشاهده همه عکس‌های آیین افتتاح بیستمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان بر روی آدرس زیر کلیک کنید:

https://www.lu.ac.ir/news/bstmn-dorh-trh-dft-ndshh-std-dnshh-lrstn-ghz-shd/


۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۵
۶۲ بازدید