اخبار

برپایی موکب کنگره بزرگداشت شهیدان؛ استقبال از دانشجویان نوورود دانشگاه لرستان و خانواده های آن ها

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

تشکل های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه موکب کنگره بزرگداشت شهیدان استان لرستان را برای پذیرایی از دانشجویان نوورود در محوطه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان (نزدیک محل ثبت نام) برپا کردند تا از دانشجویان نورود دانشگاه لرستان و خانواده های آن ها، استقبال و پذیرایی شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان این موکب در این روزها که ایام ثبت نام دانشجویان نوورود دانشگاه لرستان است با همکاری بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، هیئت رایه العباس، کانون های فرهنگی هنری، انجمن های علمی دانشجویی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان برپا شده است.

در محل ثبت نام نیز یاوران علمی مختلف معاونت های آموزشی و فرهنگی، مشغول خدمت رسانی به دانشجویان نو ورود و پذیرفته شدگان سال 1402 دانشگاه لرستان هستند.

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری)، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان (دکتر محمد حیاتی)، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان (دکتر علی میر) و دکتر طاهری گراوند (مدیر امور آموزشی دانشگاه لرستان) نیز از نزدیک بر روند کارها نظارت میدانی دارند.

در بخش مربوط به موکب کنگره بزرگداشت شهیدان استان لرستان نیز مدیران و یاوران علمی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و تشکل های دانشجویی این دانشگاه ضمن خیرمقدم و عرض خوش آمدگویی به دانشجویان نوورود و خانواده های ایشان، به معرفی دانشگاه لرستان می پردازند.

خانواده های دانشجویان نیز مکانی مناسب برای پذیرایی و رفع خستگی (موکب مذکور) دارند تا دانشجویان نوورود به راحتی بتوانند ثبت نام خود را در دانشگاه لرستان انجام بدهند.

همچنین، مدیران و یاوران علمی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در سالن رودکی که در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان قرار دارد مراحل ثبت نام حضوری دانشجویان نوورود را انجام

می دهند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۷
۶۰۷ بازدید