اخبار

رئیس و معاون آموزشی دانشگاه لرستان از کلاس‌های درس دانشکده‌های این دانشگاه بازدید کردند

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

همزمان با ایام پیشواز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و هیئت همراه به‌منظور ارزیابی و نظارت‌های میدانی، از کلاس‌های مختلف درس دانشکده‌های دانشگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این بازدید و نظارت میدانی، عصر روز یکشنبه، دوم مهرماه سال جاری صورت گرفت و بیش از دو ساعت تداوم یافت.

در این بازدید، رؤسای دانشکده‌ها، معاونان دانشکده‌ها و مدیر حراست دانشگاه لرستان (یوسف عباسی) نیز حضور داشتند و مراحل مختلف آمادگی کلاس‌های دانشکده‌های دانشگاه لرستان، مورد بررسی، نظارت و ارزیابی میدانی رئیس دانشگاه لرستان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه لرستان در کلاس‌های گوناگون درس دانشکده‌ها حضور یافت و آخرین نکات، دستورات و تذکرات مرتبط با آمادگی کامل دانشکده‌های دانشگاه لرستان برای برگزاری کلاس‌های درس سال تحصیلی جدید دانشجویی را بیان کرد.

دکتر علی نظری از معاونت‌های دانشگاه لرستان، رؤسای دانشکده‌ها، معاونان دانشکده‌ها، مدیران گروه‌های آموزشی و مدیران امور عمومی دانشکده‌های دانشگاه لرستان خواست از هر نظر آمادگی کامل برای آغاز برگزاری کلاس‌های درس سال تحصیلی جدید دانشجویی را داشته باشند و کمبودها و نقص‌های احتمالی با ارتقای ساز و کارهای برنامه‌ریزی و پیگیری، رفع شود.

در این بازدید که در روز تعطیل صورت گرفت رئیس دانشگاه لرستان با برخی رؤسا و معاون دانشکده‌ها و نیروها و کارشناسان از جمله نیروهای تأسیسات دانشگاه که مشغول فعالیت متداوم برای اصلاح برخی کمبودها و نقص‌های مربوط به ساختمان‌های دانشکده‌ها بودند گفت‌وگو کرد.

رؤسای دانشکده‌ها نیز هر کدام حین بازدید، گزارش اقدامات و فعالیت‌های انجام شده برای آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه را به رئیس دانشگاه لرستان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه ارائه کردند.

همچنین، رئیس دانشگاه لرستان با نیروهای حراست فیزیکی دانشگاه گفت‌وگو کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۸
۳۶۵ بازدید