اخبار

آیین دانش‌آموزی روز معلم در دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

آیین دانش‌آموزی گرامیداشت روز معلم با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این آیین، روز سه‌شنبه، 12 اردیبهشت‌ماه، همزمان با روز معلم و استاد و سالروز شهادت آیت‌الله استاد مرتضی مطهری، با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر زیبا زمانی‌فرد، مدیر دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان، معلمان و دانش‌آموزان این دبیرستان برگزار شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این آیین، در سخنانی، ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم و استاد، گفت: «همه نظام هستی، همه‌اش آموختن و معلمی است».

دکتر نظری، تصریح کرد: «این معلمان هستند که به ما آموخته‌اند چگونه زیست کنیم و چگونه شهر پاک یعنی همان بلد طیب به تعبیر قرآن کریم برای خود ایجاد کنیم».

وی تشریح کرد: «معلمان به ما می‌آموزند که چگونه به زندگی و حیات طیبه برسیم؛ حیاتی که برپایه آموزه‌های قرآن کریم است».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان افزود: «در حیات طیبه، انسانیت روز به روز ارتقاء پیدا می‌کند و در آن، انسان خود را بهتر و بهتر می‌شناسد و انسان می‌آموزد که چگونه از دیگران دستگیری کند».

دکتر علی نظری اظهار داشت: «شهید مطهری به ما آموخته‌ است که چگونه از زندگی خود و دیگران، گره‌گشایی کنیم و چگونه زیست کنیم که در واقع هر حرکت و هر رفتار ما منتهی به آبادانی و ساماندهی بشود».

وی یاد و خاطره شهید استاد مطهری را گرامی داشت.

گفتنی است در این آیین از برترین‌های دانش‌آموزی دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان در رشته‌های مختلف، تجلیل شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۳
۲۷۵ بازدید