اخبار

معاونان آموزشی و پشتیبانی دانشگاه لرستان از حوزه‌های آزمون کارشناسی ارشد بازدید کردند

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

دکتر اسماعیل رک‌رک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور و دکتر محمد علیزاده، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از حوزه‌های مختلف آزمون کارشناسی ارشد بازدید کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این بازدید، صبح روز پنجشنبه، 29 اردیبهشت‌ماه همزمان با دومین روز از برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد در حوزه‌های مختلف آزمون دانشگاه لرستان، انجام شد.

این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان لرستان نیز از تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 30 اردیبهشت، ادامه دارد.

در کل کشور، بیش از 647 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 شرکت کرده‌اند که به مدت سه روز در روزهای 28، 29 و 30 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

در کل استان لرستان، تعداد 16 هزار و هشت نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته شرکت کرد‌ه‌اند که 52 درصد، زن و 48 درصد، مرد هستند.

همچنین، در حوزه‌های مختلف آزمون دانشگاه لرستان و در مجموع، تعداد 5 هزار و 900 داوطلب در مدت سه روز، به رقابت با همدیگر می‌پردازند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 به مدت سه روز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان لرستان در حوزه‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، کوهدشت، سلسله، دلفان، الیگودرز و پلدختر در حال برگزاری است.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۸
۳۵۷ بازدید